Klacht: doorzitten

op 08 februari 2018 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al na enkele maanden na aankoop van bankstel begon een kant al door te zakken .na de bank te hebben laten zien was deze klacht nog niet erg genoeg voor reparatie om deze te repareren naar wens van de klant.nu wordt het doorzakken alleen maar erger en begint ook de andere kant.na een half uur te hebben gezeten last van de rug en een diepe kuil en rimpelige stof. hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Gewenste Oplossing:

we zijn nu zeer ontevreden, het moet nu worden opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

5 maanden geleden - Geachte heer de Vries, Onze excuses voor het ongemak, uw melding wordt aan het filiaal van aankoop doorgegeven. De medewerkers zullen spoedig contact met u opnemen en voor een geschikte oplossing zorgen. Met vriendelijke groeten, Leonie Costumer Service_ Seats and Sofas

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 27 april 2018 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Vries,

uw melding staat al enige tijd open, als oplossing is u aangeboden om een nieuwe bank uit te zoeken hiervoor heeft u ook een bijbetaling gedaan. U ben reeds in het bezit van uw nieuwe bank , wij wensen u dan ook veel zitgenot toe. Bedankt voor het vertrouwen dat u stelt in Seats and Sofas.
Met vriendelijke groeten,
Mirjam
Costumer Service - Seats and Sofas

Alle klachten die gemeld zijn door p.de vries