Klacht: Doorzendservice werkt niet

op 11 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 december 2017 om 11:47 geantwoord

Geachte heer Eckhardt,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat uw post nu op het adres van uw vrouw terecht komt. Graag wil ik dit toelichten.

Aan de hand van mijn administratie heb ik beide services gevonden. Ik zie echter dat jullie dezelfde achternaam hebben. De post wordt doorgezonden op basis van achternaam en er wordt niet gekeken naar de voorletters. Het is niet mogelijk om met dezelfde naam vanaf het zelfde adres meerdere services aan te vragen naar een verschillend adres. Ik wil u adviseren om met uw vrouw te overleggen welke service actief kan blijven en de andere te annuleren. U kunt dit vervolgens regelen via onze klantenservice.

Heeft op 13 december 2017 om 13:18 geantwoord

Ik heb wel ca. 150,- € voor deze Service betaald, en niet een enkele Brief is bij mij in Duitsland gearriveerd. De port is kompleet naar mijn vrouw gegaan. Darom will ik ook mijn Geld terug.
Ik ben niet van plan te betalen voor een Service, die er niet is.

Alle klachten die gemeld zijn door goec2468