Klacht: Doorzendservice faalde bij o.a. belastingaanslagen

op 07 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor langere tijd post doorzendservice bij PostNL aangevraagd en betaald. In deze periode zijn verschillende aanslagen niet aangekomen op het opgegeven doorzendadres. Hierdoor zijn wij geconfronteerd met boetes en zelfs dwangbevelen tot betalen. Het gaat om twee keer motor rijtuigenbelasting (a € 158,-) en gemeentelijke belastingen (€ 54,00). Totale schade is € 370,00

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de ontstane schade.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 juni 2016 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Uenk,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt mij om te vernemen dat er post niet is doorgezonden waardoor er post op uw oude adres terecht is gekomen. Mijn excuses dat dit zulke vervelende gevolgen voor u heeft gehad.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat hiervan een klacht is opgemaakt. U zult hierover nog een terugkoppeling ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door HJUenk
x