Klacht: Doorzendservice faalde bij o.a. belastingaanslagen

op 07 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor langere tijd post doorzendservice bij PostNL aangevraagd en betaald. In deze periode zijn verschillende aanslagen niet aangekomen op het opgegeven doorzendadres. Hierdoor zijn wij geconfronteerd met boetes en zelfs dwangbevelen tot betalen. Het gaat om twee keer motor rijtuigenbelasting (a € 158,-) en gemeentelijke belastingen (€ 54,00). Totale schade is € 370,00

Vergoeding van de ontstane schade.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 juni 2016 om 10:36 geantwoord

Geachte heer Uenk,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt mij om te vernemen dat er post niet is doorgezonden waardoor er post op uw oude adres terecht is gekomen. Mijn excuses dat dit zulke vervelende gevolgen voor u heeft gehad.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat hiervan een klacht is opgemaakt. U zult hierover nog een terugkoppeling ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door HJUenk
x