Klacht: doorzending service is duur en werkt niet!

op 06 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb voor 3 maanden een doorzending service aangevraagd en betaald. Helaas ging het helemaal verkeerd omdat ik nog steeds de post naar de oud adres gestuurd kreeg terwijl op de envelop wel de nieuwe adres stond, Heel slordig voor een heel duur service. IK kreeg ook geen reactie van Post NL. Slecht 30% van de post werd goed verzonden en de rest niet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een rembours van de 70% kosten van de doorzending service omdat ik 70% van de post toch naar de oud adres moest gaan ophalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juni 2018 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Tamburri,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen om de doorzending van uw post tijdens de Verhuisservice niet goed is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u op 30 mei contact met onze klantenservice heeft opgenomen om een klacht in te dienen. Dit is de eerste en enige melding die ik hierover kan vinden, tot mijn spijt liep uw service tot 31 mei en was de service dus op dat moment al bijna afgelopen. Hierdoor is het niet mogelijk geweest om tijdens de doorzendperiode actie te ondernemen en de doorzending te verbeteren. Wellicht heeft u niet eerder de mogelijkheid gehad om een melding te maken, echter kan ik achteraf hierin niets meer voor u betekenen. Indien u dit tijdens de doorzendperiode had gemeld hadden we direct actie kunnen ondernemen om de doorzending te verbeteren en als dit geen verbetering had opgeleverd hadden we u mogelijk tegemoet kunnen komen in de kosten. Het spijt me dat ik hierin voor u op dit moment geen actie meer kan ondernemen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 06 juni 2018 om 11:50 geantwoord

Dit is geen oplossing maar een standard onpersonelijk brief
Post NL service is slecht!

Alle klachten die gemeld zijn door MariaTamburri