Klacht: Doorschakelen nummer bij Hollandsnieuwe

op 17 oktober 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wil je je toestel doorschakelen bij hollandsnieuwe blijkt dit momenteel niet te kunnen en ze kunnen niet aangeven wanneer dit “probleem” wordt opgelost.

Ik heb nu een toestel van de zaak en wil mijn privé nummer behouden Het kan toch niet zo zijn dat ik nu met 2 toestellen moet gaan rondlopen, dat is toch niet van deze tijd.

Na enig zoekwerk blijkt men dit probleem overigens jaren te hebben en volgens de klantenservice geeft men het volgende aan “Op dit moment wordt deze functionaliteit niet ondersteund.”

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn privé nummer onvoorwaardelijk kan (laten) doorschakelen naar mijn zakelijke nummer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Charles melkert

1 maand geleden - Probleem is opgelost echter niet geheel zoals ik hat gehoopt. Zat eigenlijk nog 9 maand aan mijn Hollandsnieuwe contract vast echter hebben ze dit om kunnen zetten naar per direct opzegbaar. Ik ben nu over gestapt naar een telecom provider waarbij doorschakelen geen probleem is.

Alle klachten die gemeld zijn door Charles melkert