Klacht: Doorrijden van trein op het station Klimmen-ransdaal

op 24 augustus 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo beste Veolia,

Ik nam op 23 augustus de stoptrein om 23:24, de trein vanuit Valkenburg en kwam om 23:31 aan op het station Klimmen-ransdaal, dit was het station waar ik uit moest, echter reed de trein door zonder te stoppen. Ik was voornemens om in Voerendaal uit te stappen maar de conducteur stapte in Voerendaal pas in en wilde mij dus controleren. Ik had een retourtje tussen Klimmen-Ransdaal en Valkenburg en moest dus de conducteur overtuigen dat ik niet zwartreed en vertellen wat er was gebeurd. de conducteur geloofde mij gelukkig, maar ondertussen bleek de trein al op het station heerlen woonboulevaard te zijn aangekomen. Aangezien Heerlen woonboulevaard op dat tijdstip nou niet echt het veiligste station is, is mijn vader mij komen ophalen en teruggereden naar Klimmen-Ransdaal. Vind het erg vervelend van de machinist dat hij is doorgereden.

Daimy Janssen

Graag zou ik restitutie aanvragen van het retourtje Klimmen-Ransdaal - Valkenburg. Gezien het feit dat ik een half uur later thuis was dan gewenst, en dat mijn vader mij in Heerlen Woonboulevaard is moeten komen ophalen met de auto.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daimy Janssen