Klacht: Doorrijden bus

op 23 januari 2014 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Staan vanaf 20.10 uur netjes te wachten bij station Beek-Elsloo op buslijnnummer 59. Richting Sittard. Bus zou vertrekken om 20.20 uur. Op dit tijdstip nog geen bus te zien. 20.22 uur. Gelukkig daar komt hij. De dames staan bij de bushalte te wachten. Ikzelf (mam) wacht in de auto tot ze veilig en wel in de bus zitten.Het regent tamelijk hard, het is donker en koud. Wat schetst mijn verbazing hij neemt niet eens de moeite om te stoppen en laat ons geheel verbouwereerd staan. Wat nu? De trein is ook reeds een paar minuten geleden gepasseerd, deze hebben ze niet genomen omdat de bus korter bij huis was. En nu. Een uur in de regen en de kou blijven staan, nee dan maar weer bij mam de auto in en vragen of ze zo gek is alsnog een rondje Limburg te maken. Jammer dubbele kosten en milieuvervuiling. Dit is trouwens niet de eerste keer. Ook op Leeuwenborgh Maastricht (school) lijnnummer 6,4,10,3 is dit reeds verscheidene keren gebeurt. Bus doet niet eens de moeite om te stoppen ook al ren je er met handen en voeten zwaaiend achteraan.
Jammer dacht als ouder eigenlijk dat we in Nederland op het openbaar vervoer konden vertrouwen.

Een teleurgestelde ouder,

Antoinette Drent

Het zou fijn zijn als de chauffeurs toch een beetje beter opletten of duidelijk maken waarom ze niet stoppen. Van een paar meiden is toch geen gevaar te verwachten. Of wel ?

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door idrentje