Klacht: doorlopende verzekering

op 04 februari 2018 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

verzekering was verlopen , geen contact met me opgenomen . correspondentie kwam maand te laat . klacht wilde men niet in behandeling nemen . Ook iemand van de drt groep geeft geen goede antwoorden , na diverse emails . Een klacht wordt blijkbaar niet geaccepteerd .
Regiomanager heeft het overgenomen . Weer onbevredigende antwoorden . Klacht blijft onopgelost !
Haar manager nam het over , wil geen antwoord per email geven
Ook klantenservicemanager wil geen gerichte antwoorden geven .

Gewenste Oplossing:

Wil contact met de klachten afdeling drt groep , om dit goed op te lossen.
Men weigert op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van D-Reizen

2 weken geleden - Beste heer Moerkerke, Zojuist hebben wij een prettig telefoongesprek gehad en ik zorg dat deze week mijn collega met een passend antwoord komt. Nogmaals excuses en bedankt voor het fijne gesprek. Angela Vermeulen Afdeling Webcare D-reizen

Reactie van de melder van de klacht K. M

2 weken geleden - Vandaag eindelijk een reactie nadat webcare hier achteraan gegaan is. Antwoord was niet bevredigend. Ik heb de dame nog een keer gevraagd in te gaan op de werkelijke klacht.

Reactie van de melder van de klacht K. M

1 week geleden - De regiomanager blijft eromheen draaien , en geeft geen directe antwoorden op mijn vragen . Wat is dit voor een organisatie ?

Alle klachten die gemeld zijn door K. M