Klacht: Doorlopend problemen

op 20 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 22 februari jl eindelijk een nieuw modem gekregen na jaren van zeer matig Internet in huis. Op mijn verzoek kwam een monteur. Kwamen met 2 man sterk. Telefoon en ipad gaven aan dat ze verbonden waren maar er werd niks doorgegeven. Waren al bijna weer vertrokken toen bleek dat ook het vaste internet op de computer niet werkte. monteur heeft gebeld met ziggo signaal werd schijnbaar vanuit ziggo geblokkeerd. Daarna werkte alles prima. 2 weken geleden deed ineens de vaste telefoon het niet meer. Gebeld met ziggo ze begrepen er niks van op hun verzoek het modem gereset niks. Telefoonlijnen zouden gewoon open staan ze begrepen het niet. Dan moest er maar een monteur komen en ja als het aan mijn bekabeling zou liggen moest ik die natuurlijk zelf betalen. Aangezien ziggo een tijdsdeel aanhoudt van 5 uur en niet op een specifieker tijdsdeel een afspraak wil maken kon er pas op woensdag een monteur komen omdat ik toen vrij was hoewel ik dinsdagmiddag al op 2 uur thuis was en woensdag ook. In het weekend deed in een keer mijn hele modem het niet meer geen tv signaal geen Internet. Gebeld ze snapten er niks van stond een foutmelding in het modem die ze niet kenden. Weer op hun verzoek gereset niks hielp. Maar gelukkig kwam de monteur toch al woensdag! Monteur verscheen telefoon idd dood. Inmiddels deed de rest het na dagen letterlijk radiostilte het weer. Heeft het modem weer vervangen zat een fout in en de telefoonlijn bleek afgesloten te zijn doordat er er melding in de computer bleek te staan bij ziggo dat er nog een modem teruggestuurd diende te worden. Die stond ook inderdaad nog bij mij mochten de monteurs niet meenemen kwam als ze die terug wilden hebben vanzelf een doos voor met retourstickers. Maar goed inmiddels werkte alles weer en monteur vertrok. Zei trouwens nog dat ik dat resetten helemaal niet mocht doen dat mochten zij alleen maar! Dit was vorige week woensdag. Gisteren zondag wilde ik bellen telefoon dood Internet werkte ook niet gebeld met ziggo begrepen er niks van van alles bekeken nee konden het niet vinden dan moest er maar een monteur komen werd waarschijnlijk dinsdag ik zei daar ga ik niet mee akkoord ik wil uw leidinggevende spreken dan verbind ik u even door vervolgens kreeg ik een bandje deze afdeling is gesloten wij zijn alleen geopend van dan Tot dan en de verbinding wordt nu verbroken. Inmiddels kwam de stoom zo’n beetje uit mijn oren weer gebeld kreeg van een dame hetzelfde verhaal weer te horen inmiddels zat de dinsdag ook al vol dus woensdag was de eerste mogelijkheid voor een monteur een noodmonteur was alleen voor medische noodgevallen heb nog gezegd mijn bloeddruk is inmiddels gevaarlijk hoog maar helaas! En weer zit ik dagen zonder Internet en telefoon mijn dochter studeert thuis online en ik zou een thuiswerk dag hebben die heb ik vrij moeten nemen lijkt. Ik ben er zóó klaar mee!

Wanneer er direct een monteur komt en alles naar behoren werkt en blijft werken en een onverhoopt volgende storing er op een normale manier een afspraak met de storingsmonteur gemaakt kan worden zonder dat je daar een hele dag vrij voor moet nemen!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbeth Van weeghel
x