Klacht: Doorlopend Krediet aflossing ex partner

op 19 juli 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik heb geheel onverwacht een aanmaning tot betaling gekregen van Vesting Finance ivm een doorlopend krediet dat ik destijds heb afgesloten met mijn partner, allereerst zegt het mij niets, maar ze sturen documenten door waarop mijn naam en handtekening staan! Dus ok, stel dat het waar is, als ik naar de papieren kijk staat daar het bankrekening nummer van mijn ex op en hij is eerste debiteur. We zijn op 28 dec 2011 uit elkaar gegaan en ik krijg nu juli 2016 de aanmaning om even 9.000 euro te betalen plus rente.

Ten eerste, er staat nergens gemeld dat zij deze vordering hebben gekocht van. deltalloyd, ten tweede, ik heb nooit eerder een aanmaning gehad, ten derde is de rente ruim boven de maximale 2 % die ze mogen vragen en ten vierde worden wij apart aangeschreven en zien ze ons als 2 verschillende dossiers, ik krijg totaal geen inzicht in de situatie van mijn ex met wie ik geen contact heb buiten de hoogstnodige en die mij zeker geen inzage gaat geven. Ze eisen nu dat ik binnen 12 dagen het geld overmaak

Als ik inzicht krijg in het dossier van mijn ex
Als ik weet wat de schuld was op het moment dat ik hem verliet
Als ik een betalingsregeling kan treffen op basis van het geld dat ik binnen dit krediet heb opgenomen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 augustus 2016 om 16:18 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Klau