Klacht: Doorgezakte bank,naden scheef,gekraak als je gaat zitten(veren kapot)

op 26 juni 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Oktober 2016 bank gekocht,bank zakte door,kraakte en de naden zaten scheef,bank is opgehaalt ter reparatie na 6 weken kregen we de bank terug met als gevolg dat het nog erger was,bulten omdat ze em hadden opgevuld,naden die dubbel zaten allen het gekraak was verholpen, dus weer laten ophalen en weer werd die gerepareerd,na 6 weken kwam die dan eindelijk weer terug en wat bleek de klachten nog erger als voorheen dus bank weer mee terug gegeven met de chauffeurs.Nou zijn er goed klaar mee,zitten al 3 mannden op een leen bankje waar je stijf op zit

Op dit moment ben ik pas tevreden als we een nieuwe bank krijgen of het geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 06 juli 2017 om 10:28 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht meadgirl

1 maand geleden - Nou na zoveel maanden verder een nieuwe bank uitgezocht en vandaag geleverd..ook nog 350 euro bij betaald en nog niet tevreden....de hoek van de bank is niet gelijk met de rest...zitting is lager en kop steun ook

Alle klachten die gemeld zijn door meadgirl