Klacht: Doorgeven van betaliing abonnenmentskosten aan Norton bv

op 14 februari 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De betaling van de abonnementkosten van mijn beveilingssysteem
aan Norton bv (€19,99) is door mij overgemaakt op 26 Januari j.l vian
Global Collect,maar is niet bij Norton aangekomen
Waarschijnlijk is het bevestigingsnummer NP 252053958 niet of niet
duidelijk over gekomen.
I

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat U dit kunt achterhalen en herstellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 februari 2018 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

15-Feb-2018 De heer Schat per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Roel 25