Klacht: doorgereden

op 09 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Op vrijdag avond, 6 mei 2016, om 19:30, wachtte ik op de bus 33 naar naaldwijk – via maassluis. Bus 33 zou 19:50 aankomen bij de bushalte componistenpad in Delft. Ik zag de bus aankomen dus ik ging bij de paal staan waar de bus altijd stopt, de bus kwam steeds dichterbij en de bus reed me gewoon voorbij! Ik zag de chauffeur naar mij kijken een gebaar geven met “ja jammer dan” dus moest ik weer een uur op de bus wachten, want er gaat geen andere bus naar Schipluiden.

Ik ben pas tevreden als de bus-chauffeus eerst goed kijken of er mensen staan om opgehaald te worden en ik wil dat deze bus-chauffeur ook een straf of een waarschuwing krijgt voor wat hij heeft gedaan, want dit kan gewoon niet.

Een voorstel kan ook zijn is dat er meer bussen rijden richting Schipluiden zodat ik de volgende keer geen uur hoef te wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rachel.verhoeff