Klacht: Door een technische storing kunnen wij uw opdracht niet verwerken. Probeert u het later nog eens.

op 14 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu kan ik niet opwaarderen, hoe moet ik nu nog iemand bereiken? Vorige keer al mijn btg kwijt, omdat ze niet even een smsje kunnen sturen wanneer je internetblox is afgelopen. Ben er klaar mee!

Gewenste Oplossing:

Zou graag iets vergoed krijgen, vooral mijn 20 euro die zomaar weg was. Nu in ieder geval btg opwaarderen en internetblox

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste 27karsten, Ik heb je een e-mail gestuurd waarin ik je vraag om meer informatie. Met vriendelijke groet, Maartje Vodafone Webcare Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone Webcare heeft 27karsten op 1-11-2011 verzocht om gegevens te e-mailen. We hebbben daarna niets meer van haar vernomen. De klacht wordt gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door 27karsten