Klacht: Door de brievenbus of het nu past of niet.

op 24 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag bezorger van de DHL aan de deur. Niet kloppen, meteen het pakket door de brievenbus rammen. Het pakket was te groot, maar meneer wist het voor elkaar te krijgen. Door de scherpe randen van de brievenbus is de buitendoos gewoon kapot getrokken.

Het is verschrikkelijk hoe schaamteloos de bezorgers van DHL zijn. We hebben hier maar één bezorger die zijn werk wel netjes doet, de andere hebben geen zin om een pakket af te leveren.

Vorige week, meerdere pakketjes die bezorgd moesten worden in één keer. De eerste werd meteen door de brievenbus gegooid, maar ja, toen was de brievenbus vol. Moest meneer alsnog aankloppen. Vandaag dus het pakket wat door de brievenbus wordt geramd.

Stel je voor dat er iets breekbaars in zat. Was wel mooi kapot geweest.

Paar weken terug, DHL pakket zo bij de deur gelegd. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven, dus dit mag helemaal niet!

Vorige week waren mijn buren niet thuis en ik was buiten met mijn auto bezig. Meneer was niet blij, gooide zo het pakket terug de bus in. Als dat breekbaar was, is het nu ook kapot.

Schaamteloos.

Het komt ook wel eens voor dat je een niet thuis briefje krijgt. Schrijven ze er nog even wat bij op om uit te halen naar de gene die er niet was.

Mensen van de DHL hebben geen respect voor de spullen van een ander. Laat ze blij wezen dat ze werk hebben. Ik ben helemaal klaar met DHL en heb Amazon gevraagd of ze verzending via andere bezorgdiensten aan kunnen bieden. DHL is één en al ellende. En het wordt met de dag erger.

Ik ben tevreden als er nieuw personeel komt wat wél netjes is op de spullen van een ander. Bezorgers die netjes aankloppen om je pakketje te geven. Geen luie zakken die geen zin hebben voor hun salaris te werken.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 24 juni 2021 om 13:27 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Blackshadowman