Klacht: Doodziek en de ANWB helpt je NIET

op 22 juni 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

afgelopen vrijdag met pech langs de weg in Steenwijk, ANWB gebeld zeiden dat ik teveel pech meldingen had en ik niet geholpen kon worden, ik attendeerde de telefoniste dat ik nog geen pech dit jaar heb gehad en vorig jaar ook niet, na 45 minuten in de wacht echt ongeloofelijk melde de telefoniste dat er zogenaamd nog een premie achterstand was, ik melde dat dat niet mogelijk was!
ook attendeerde ik de telefoniste dat ik ongeneeselijk ziek ben en nodig mijn medicijnen moest innemen dat ze alstublieft iemand konden sturen dit omdat ik in de middel of noware stond en niemand me anders kon helpen,.
De telefoniste zei gewoon weg sorry meneer dan hebt u vandaag dubbel pech, en ze verbrak de verbinding!
Heb uiteindelijk de politie moeten bellen en een afsleepbedrijf dit heeft me totaal 350 euro gekost, heb gelijk een klacht gemaild naar de ANWB en kreeg zojuist de medling dat ze niets voor mij doen en ik gewoon pech heb!
Ongeloofelijk dat zo,n organisatie nog bestaat, ze GAAN LETTERLIJK OVER LIJKEN!!!

ANWB hun excuses maakt en mij de 350 euro afsleepkosten vergoed

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JJ Prins