Klacht: Dongel verbruik

op 04 oktober 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een abonnement afgesloten bij KPN voor mobiel internet op mijn laptop. Ik kreeg in de eerste maand al meteen een rekening van 134 Euro ik was dus blijkbaar over mijn limiet gegaan. Ik heb dit natuurlijk netjes betaald omdat ik dacht dat de fout bij mij lag.

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat mijn Dongel niet correct werkt. Volgens de medewerker van KPN was er duidelijk een storing in het systeem maar hij kon dit niet bevestigen. In 37 seconden tijd wordt er 4GB verbruikt zonder de internetten of e-mails te checken HOE IS DIT MOGELIJK???????

Bij de dongel zit een programma waarmee je het verbruik bij kan houden. Op het moment dat ik een site open geeft hij aan hoeveel mb ( bijv. 150 mb) hij verbruikt wanneer ik ga kijken hoeveel ik in totaal heb verbruikt geeft hij aan 4 GB. Ik wordt hier gewoon opgelicht door KPN.

Gewenste Oplossing:

Geen extra kosten voor de GB die ik niet bewust verbuikt heb, maar die de dongel zelf verbruikt heeft en contract beeindigen.

Alle klachten die gemeld zijn door DamarisD