Klacht: donderdag geen libelle en tv gids ontvangen

Marianne Veenman op 13 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik krijg normaal op donderdag de Libelle en de tv-gids bezorgd. Nu is het zondag en heb nog steeds niets ontvangen.

Alsnog mijn spullen krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 september 2021 om 10:15 geantwoord

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over twee bladen die u nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als bepaalde post vertraagd wordt geleverd. Helaas kunnen wij niet achterhalen waar zendingen zijn gebleven als er geen track trace code op zit.

Wel heb ik uw melding geregistreerd zodat de leidinggevende van het verantwoordelijke depot kan controleren of dit probleem zich vaker voordoet in uw postcode gebied. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne Veenman