Klacht: domino brandevoort

op 19 oktober 2019 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Benieuwd of er weleens controles zijn bij deze vestiging. vermoed dat daar veel onkundig jong personeel is. Ik heb al verschillende bestellingen gedaan daar afgelopen maanden maar op 1 keer na is de appearance en smaak ver beneden pijl en voor mij voorlopig de laatste keer dat ik daar bestel. of de pizza is lauw of de peperoni of salami schijfjes zijn verbrand, of ze baden in het vet, het is nu nooit eens een keer normaal aardig aan de kwaliteit!. Zeer teleurstellend want je betaalt wel premium prijzen voor domino pizzas maar je wordt afgescheept met B kwaliteit pizza. Laat geen Jonge gastjes van 15 16 17 jaar dure pizzas bereiden dat gaat fout!. Daarbij behoren pizzas niet te worden bezorgd op een fiets. pizzas moeten eigenlijk met een auto worden bezorgd, dan komen ze mischien ooit nog eens acceptabel aan bij de klant.

ALS domino pizza voortaan met autos pizza gaat bezorgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

Reactie van de melder van de klacht Dennisdr

1 maand geleden - bedankt dat jullie de klacht over de slechte pizzas niet in behandeling willen nemen. Ik begrijp ook dat het te moeilijk is voor jullie, ik heb gelukkig van de week wel duidelijke fotos van die afgerukte boterham mooi op google gezet zodat iedereen kan zien wat voor barslechte pizzas jullie verkopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisdr