Klacht: Dominicaanse republiek D REIZEN NOOIT BOEKEN OPKICHTING EERSTE KLAS.

op 17 oktober 2011 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

We hadden in oktober 2010 een reis geboekt bij D reizen voor zomer 2011. Ik werd echter ziek had een zware operatie voor de boeg en nabehandeling. We waren gelukkig we konden de reis om boeken. Niets vermoedend hebben we dit op 19 januari 2012 gedaan. Later bleek dat D reizen die reis wel erg duur aan heeft geboden. want bij de concurreert kon het 2500 eur goedkoper. Dreizen belde naar het reisbureau met de vraag of deze reis dan verzet kon worden naar de zomer zodat we 2500 eur goedkoper uit waren. Nou dit was geen probleem staat zwart op wit moesten we nog even wachten met boeken en terug komen in okt. NU terug te komen voor de om boeking schijnt dit helemaal niet te kunnen. Wat D reizen ook beloofd heeft trekt hij de handen vanaf en zegt ik ga niet in discussie dan gaat u maar naar een advocaat. Ongeacht of het wart op wit in hun computer staat. Deze post kost ons duizenden euro’s Ik voel me verdrietig jarenlang klant en dan zo,n behandeling. Schijnbaar mag D rezien goud voor de klant houden en dan het zonder pardon terug trekken.

Om boeking naar volgend jaar verder in de tijd

Bericht van

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Brouwer, Wij nemen uw klacht in behandeling en zullen hier zo spoedig mogelijk, binnen 48 uur, met een inhoudelijke reactie bij u op terug komen. Wij vertrouwen erop u hiermee voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, D-reizen Klantenservice Ineke klantenservice@d-reizen.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Heeft op 21 oktober 2011 om 11:34 geantwoord

Ik vind het keurig hoe snel deze klacht is opgelost. Alleen vraag ik me wel af waarom? Waarom moest het zover komen. Waarom niet gelijk netjes behandeld. De excuses die ik gekregen heb heb ik natuurlijk aanvaard. Alleen een leer voor het bedrijf laat het niet eerst zo ver komen.

Maar D reizen van mij kant toch hartelijk dank voor de oplossing.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 21 oktober 2011 om 13:21 geantwoord

Wij hebben contact met onze klant opgenomen en deze klacht is naar tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door 2engeltjes