Klacht: Domiciliering

Carine Walrave op 08 december 2021 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, een maand terug heb ik eenmalig betaald voor een cv. Nu zie ik dat ik een domiciliering heb staan van 14.95 terwijl ik niets heb gevraagd of ingevuld.
Graag wil ik dit opgelost zien.

Gewenste Oplossing:

Ik wil deze domiciliering stopgezet hebben en mijn 14.95 terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MOLLIE BV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MOLLIE BV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MOLLIE BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MOLLIE BV

Heeft op 08 december 2021 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Carine,

Als payment service provider zijn wij verantwoordelijk voor het verwerken van de betalingen. Voor vragen over de bestelling of de levering hiervan kunt u direct contact opnemen met de verkoper. Ook voor het terugstorten van de betaling of het stopzetten van de domiciliëring dien je contact op te nemen met de verkoper.

Heb je geen contactgegevens van de verkoper? Zoek dan hier je betaling op: https://www.mollie.com/nl/consumers. Het is dan ook meteen mogelijk om de betaling te rapporteren en de verkoper een bericht te sturen.

Met vriendelijke groet,

Mollie Support

Alle klachten die gemeld zijn door Carine Walrave