Klacht: Domeinregistratie wordt niet voor jaar betaald bij SIDN

op 28 september 2016 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

In augustus 2 domeinen geregistreerd bij Yourhosting en deze na 6 weken overgezet naar een andere hostingpartij. Bij overzetten kom ik erachter dat de einddatum van deze Domeinen bij SIDN niet een jaar later staan maar op 10 november 2016. Ik moet bij nieuwe hosting dus opnieuw betalen voor reeds betaalde domein.

Yourhosting geeft aan dat ze hier niets aan kunnen doen omdat de partij waar zij mee samenwerken dit klaarblijkelijk niet in orde gemaakt heeft. Bovendien moet ik niet ‘zeuren’ omdat ik met lage actietarieven te maken heb gehad.

Te gek en bizar voor woorden. Ze stoppen het geld van hun klanten in de zak (ongeacht of dat een klein of groot bedrag is) en komen de overeenkomst niet na, terwijl van mij verwacht word dat ik dat wel doe.

Ik wil de ongenoten maanden van november '16 tm augustus '17 teruggestort krijgen op mijn bankrekening! Yourhosting heeft immers niet geleverd wat ik mocht verwachten. Ik heb ondertussen bij de nieuwe hostingpartij opnieuw betaald voor de domeinen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yourhosting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yourhosting

Heeft op 05 oktober 2016 om 10:30 geantwoord

Heeft op 05 oktober 2016 om 10:47 geantwoord

Yourhosting had meteen het hele jaarbedrag moeten betalen aan hun registrar. Ik heb nu dubbele kosten moeten betalen. Aldus mijn nieuwe hostingpartij mag Yourhosting nooit op deze manier werken. Geld van de klant in de zak houden en op deze manier meer opstrijken dan hen toekomt.

Alle klachten die gemeld zijn door Inge Kaman