Klacht: Dochter niet naar de toillet maar wel dure klant!! ICI Paris Leeuwarden

op 29 oktober 2011 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Ik zelf heb een hele moeilijke huid, daarom ben gedoemt aan dure producten van het merk Channel. Ik geef hier maandelijks toch snel minimaal 200 euro aan uit. Gister komt ik werderom bij ICI Paris om mijn Channel producten te kopen. Mijn dochter van 7 is met mij mee en moet nodig naar het toillet. Ze vraagt keurig netjes aan de verkoopster of ze even gebruik mag maken van het toillet. Waarop de verkoopster onvriendelijk het antwoord nee verkoopt. Is het nou een volwassenen kan ik erin komen dat ze die niet naar het toillet willen laten gaan maar een kind van 7??? bespotelijk !!! Waarop ik lichtelijk geirriteerd naar de verkoopster heb geantwoord ik naar ander bedrijf toe zal gaan om mijn aankopen te doen. Daarop ben ik naar Douglas gelopen waar ik meteen vriendelijk werd benaderd door een dame die mij prima geholpen heeft, en meteen mijn dochter onder de arm mee nam voor een toillet bezoek. Een dikke pluim voor Douglas Leeuwarden!!! Na mijn Channel aankopen te hebben gedaan van een bedrag van 379,85 ben ik terug gelopen naar ICI Paris en heb die dame in kwestie op haar hart gedrukt dat ik bij hun collega’s om de hoek bijna 400 euro besteed heb omdat hun te broerd zijn om een klein kind naar het toillet te laten gaan. Bij deze is ICI Paris deze vasteklant kwijt en ik zal 9ook niet meer terug keren!!!!!

Ik denk dat dit aan hun is om te bepalen... 1 tip klantvriendelijkheid omhoog brengen bij de werknemers!!!

Bericht van ICI PARIS XL Nederland

6 jaren geleden - Geachte Seipel, Wilt u uw klacht mailen naar het adres info@iciparisxl.nl en richten aan "Webteam ICI PARIS XL Nederland". Met vriendelijke groet, ICI PARIS XL Nederland

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ICI Paris XL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Seipel