Klacht: Dochter gedwongen opgenomen, Psyq plant en factureert nieuwe afspraak.

op 14 juni 2016 over PsyQ in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze dochter is gedwongen opgenomen en zit nu op een gesloten afdeling. Psyq, waar zij uiteraard weer enige maanden op een wachtlijst had gestaan, maar toevallig net aan de beurt was, was hiervan niet op de hoogte. Na het niet op komen dagen, wordt doodleuk door Psyq een nieuwe afspraak gepland en uiteraard gefactureerd.

Psyq staat inmiddels bij ons bekend als een wachtlijsten en facturatiebedrijf. Het is een een gotspe dat deze organisatie misbruik maakt van de situatie waarin sommige mensen zich bevinden. Een treurig resultaat van de zogenaamde ‘concurrentie’ en ‘marktwerking’ in de gezondheidszorg.

Gewenste Oplossing:

Deze organisatie moet aangepakt worden door de NZa. We betalen de facturen wel, want we hebben wel iets anders aan ons hoofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PsyQ over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door TonRotterdam