Klacht: Dixons komt beloften niet na en zwijgt vervolgens

op 23 januari 2014 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Dixons

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Om u beter van dienst te kunnen zijn zouden wij graag uw ordernummer willen ontvangen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Team Active Care. Active Care Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands T: +31 (0)10-85 11 815 E: activecare@basgroup.nl

Bericht van Dixons

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Om u beter van dienst te kunnen zijn zouden wij graag u ordernummer willen ontvangen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Active Care Active Care Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands E: activecare@basgroup.nl

Bericht van

3 jaren geleden - Probleem inmiddels opgelost via filiaal geretourneerd

Dixons

Heeft op 19 februari 2014 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Omdat uw klacht inmiddels door het filiaal is opgelost zullen wij uw klacht als opgelost beschouwen.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
Team Active Care

Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
E: activecare@basgroup.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door