Klacht: Diverse post stukken komen worden niet geleverd

op 12 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste lezer,

Ik heb al vanaf vorig jaar december problemen met post ontvangen dit weet omdat de post stukken door postnl zelf gescand worden enzo zichtbaar zijn in de app ik heb hier al eerder een klacht over gestuurd maar het probleem blijft zich voordoen! Graag wil ik hier een oplossing voor! Gr Emile

Wanneer de ingescande post als nog geleverd word en het probleem is opgelost of gecompenseerd is!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. U ziet in de MijnPost app dat er post onderweg is, maar deze heeft u niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Mijn excuses dat u niet alle post ontvangt. Ik maak hier graag nog een klacht over aan, zodat dit nagekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:Wanneer is de post in de app komen te staan?Wie is de afzender van de post?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht DarkCloud

1 jaar geleden - Beste postnl dit is al van vorige jaar december zo dat ik diverse post stukken niet ontvang en ik kan u natuurlijk niet de afzender geven als ik de post niet ontvang want die weet ik natuurlijk niet?! Gaat om tien tallen post stukken graag aktie hierop! Het gaat vooral om poststukken die vanuit de eigen regio verstuurd worden mijn geval lelystad, alles wat daar buiten komt krijg ik wel door de bus. Met vriendelijke groet Emile

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw reactie.Ik kan mij goed voorstellen dat deze situatie zeer frustrerend is en wil u hier, namens PostNL, mijn excuses voor aanbieden.Ik begrijp uiteraard dat uw post wel in de Mijn Post app komt te staan. Hier komt een afbeelding en datum bij te staan. Op de afbeelding kunt u soms zien om welke afzender het gaat, vandaar de vraag. Kunt u vertellen voor welke recente data u geen poststuk heeft ontvangen?Ik wil namelijk graag een klacht voor u indienen, hier zijn echter wel concrete gegevens voor nodig. Anders is het namelijk mogelijk dat er de verkeerde bezorger op aangesproken wordt.Ik ontvang graag antwoord op mijn vraag met daarbij de eventuele afzenders.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht DarkCloud

1 jaar geleden - Beste lezer,Ik kan van een post stuk zien dan het van regiotaxi Flevoland is de verwachte bezorg datum zou 19 juni moeten zijn vorige maand De rest zijn witte enveloppe zie ik niks van een afzender op. Ik hoop dat u hier iets aan heeft? Inafwachting van uw antwoord en oplossing. Met vriendelijke groet Emile Veld

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw reactie.Dit helpt zeer zeker. Tot slot zou ik van de resterende poststukken waarvan u alleen de witte enveloppen ziet de bezorgdatum en het aantal willen ontvangen. Hiermee heb ik voldoende informatie om uw klacht volledig in te dienen.Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie graag tegemoet. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht DarkCloud

1 jaar geleden - Beste lezer,Helaas kan ik niet meer zien in de app welke datums de vermiste post stukken staan dus zult u het met de vorige aangeven moeten doen, maar nogmaals gaat al vanaf december zo dat ik diverse post stukken niet ontvang helaas kan ik niet terug halen meer welke.Hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd om een officele klacht in te dienen en onderzoek te beginnen? Groet Emile Veld

Heeft op 12 juli 2019 om 12:57 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor de toelichting. Helaas kunnen we niet achterhalen wat de oorzaak van de vermissing is. Omdat de afzenders uw poststukken als gewone post (en daarmee zonder barcode) hebben verzonden, zijn deze poststukken niet te volgen in onze systemen ondanks dat er een foto van gemaakt is voor de app. We hopen dat u hier begrip voor heeft.

Uiteraard heb ik uw klacht wel geregistreerd. Dit betekent dat we gaan onderzoeken of er bij u in de buurt vaker geen post aankomt. Als dit het geval is, zullen we kijken wat de oorzaak hiervan is en gepaste actie ondernemen.

Ik hoop dat u hierdoor in de toekomst geen last meer zult hebben van poststukken die niet worden bezorgd. Ik wil u vragen direct weer contact met ons op te nemen als er opnieuw post vermist wordt.

PostNL Klantenservice

Heeft op 12 juli 2019 om 13:02 geantwoord

Dit geen oplossing dit speelt al maanden!
En is ook bij mijn buren het geval en die hebben ook al meerdere klachten ingediend.

Alle klachten die gemeld zijn door DarkCloud