Klacht: diverse malen mijn radiogids niet ontvangen ook deze week moet donderdags bezorgd worden zelfs op zondag bezorgd dit wordt heel vervelend niet bezorgd

op 05 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

niet bezorgd

Gewenste Oplossing:

dat de gids gewoon weer op donderdag bezorg wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 oktober 2016 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Janssen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u niet tevreden bent over de dienstverlening van PostNL omdat uw radiogids niet is bezorgd op de gebruikelijke bezorgdag. Mijn excuses voor het ongemak.

Graag maak ik een melding van uw klacht. Hiervoor ontvang ik nog graag de naam van de radiogids die u leest. Is hij van de Vara of Veronica bijvoorbeeld?

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door willemjanssen