Klacht: Disrespect

op 07 februari 2018 over La Cubanita in de categorie Cafés en Restaurants

4 vriendinnen en ik zijn een hapje gaan eten in Hoofddorp en hebben een gezellige avond gehad. Tot dat de rekening betaald was, boven de rekening van wel 158,95 vergaten wij fooi te geven wat ik onderweg naar de wc gebracht heb. Na het plassen komt 1 van mij vriendinnen mij in de wc vertellen dat ik werd uitgelachen en nagedaan door het personeel. Aangezien er verder bijna geen mensen meer in het restaurant waren was dit nog al overduidelijk. Ik ben hier zo erg van geschrokken en vond het zo erg disrespectvol dat ik verhaal ben gaan halen waarop ik een raar smoesje over wc’s schoonmaken als antwoord kreeg. Ik voelde mij extreem onbejegend behandeld. Tijdens het opdrinken van ons drinken kwam er een personeelslid aan 1 van mijn vriendinnen en slappe sorry vertellen en dorstte mij er niet voor aan te kijken. Ik snap niet dat personeel hun gasten zo kunnen behandelen. Zo erg disrespectvol.

Ik vraag mij af of hier een passende oplossing voor gevonden kan worden aangezien ik onwijs gekwetst ben..

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar La Cubanita over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Martha1209