Klacht: Discriminatie

op 18 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post.nl bezorgt geen aangetekende brieven en pakketjes bij ons,er ligt altijd in briefje in de brievenbus ophalen op het postkantoor.Wij zijn altijd thuis i.v.m. zoekte, diverse malen Post.nl er over gebeld met een waardeloos antwoord,ik heb eens zittengooglen en vond iets waar ik van geschrokken ben.Op het bonnetje stond ZE IS RASIST=,HIER KAN IK GEEN GENOEGEN MEE NEMEN.
Post.nl wil mij afschepen met een heel klein geldbedrag,heb zelf 200 euro betaald voor taxis etc.
Wil graag 200 Euro hebben en mijn naam gezuiverd hebben.

Gewenste Oplossing:

Als de zaak op een juiste manier wordt opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Tveit,

Mijn oprechte excuses voor deze situatie. Uit het systeem kan ik opmaken dat u inmiddels al contact met ons heeft opgenomen via Facebook. Om te voorkomen dat de zaken niet door elkaar heen gaan lopen, raad ik u aan om middels één kanaal te communiceren. Aangezien er een kortere reactietijd voor berichten op Facebook staat, adviseer ik u om dit verder via Facebook af te handelen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Els Tveit