Klacht: onterechte incasso

op 18 december 2019 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kuyt incasso zegt van direct pay de opdracht te hebben gekregen om vanuit tmobile een rekening van 100 euro te vorderen.. die ze hebben verhoogt naar 700. tmobile zegt nooit niks verkocht te hebben van mij. Daarbij als je mij tmobile niet betaald sluiten ze je abbo af zoals de medewerkster mij net vertelde. ook dat ik dus niet het geval.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik niks hoef te betalen en ze stoppen met die dreigbrieven

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 december 2019 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wilhelmusmichiel