Klacht: Directpay

op 21 december 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Het is allemaal begonnen toen ik van Essent in 2016 een naheffing kreeg van dik 300,-€
Normaal moest ik altijd iets van 70,–90,- bijbetalen maar sinds ik mijn slimme meter heb werd dat meteen dik 300,-

Daar heb ik bij Essent een klacht over ingediend die ze naast zich neer leggen en het in hebben overgedragen aan directpay wat net zo een verschrikkelijke firma is. Niemand of niets is telefonisch bereikbaar. Dit loopt al sinds 26-06-17 en het is nog steeds niet opgelost.

Hun sluiten gewoon het dosier en ik krijg weer brieven thuis met gerechtelijke maatregelen ed. Spreekwoordelijke bedreigingen gewoon!!!!

Graag wil ik dit gewoon oplossen en met iemand aan de telefoon spreken.
Ik heb een paar keer geprobeerd te bellen en het met een iemand mail contact gehad sindsdien niks meer vernomen.

Als het geschil tussen Essent en directpay wordt opgelost. Ik wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige oplosssing
Tevens kan ik via de website geen bezwaar maken maar alleen betalen zoals op de foto

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Directpay

6 maanden geleden - Geachte heer Linden, Ik vind het spijtig te vernemen dat u zich van het kastje naar de muur gestuurd voelt en wil daarom graag vandaag telefonisch contact met u zoeken zoals u wenst. Wanneer schikt het u vandaag of eventueel een andere dag om het probleem met u door te spreken en het traject aan u uit kunnen leggen zodat we een passende oplossing kunnen vinden voor u? Alvast vriendelijk bedankt voor uw medewerking.

Reactie van de melder van de klacht erik02041980

6 maanden geleden - Hallo ja dat kan. Alleen werk Ik dit weekend in de nachtdienst en maandag en dinsdag is kerst. We kunnen afspreken dat u mij woensdag de 27e terug belt NA 16h. Ik moet tot 15h werken en dan even wat spullen bij elkaar zoeken en dan kunt u mij bellen. Alvast bedankt voor de snelle reactie en tot as woensdag dan maar. Mvg Erik Linden

Bericht van Directpay

6 maanden geleden - U ook bedankt voor de snelle reactie. Wij zullen u woensdag 27-12 bellen na 16 uur. Fijne dagen vast.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 05 februari 2018 om 13:44 geantwoord