Klacht: wazige afwijzing

op 03 februari 2010 over Directa.nl in de categorie Kredietverstrekkers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Bij het aanvragen van een lening voor een auto ben ik na het verstrekken van gegevens afgepoeierd (zo voelt dat) om 7 wazige redenen. Deze varieren van mogelijke betalings termijnen tot mijn levens situatie. Verder gegevens kan ik van dit bedrijf niet krijgen terwijl ING er geen probleem mee heeft.

Gewenste oplossing

specifieke reden van afwijzing

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Directa.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directa.nl

Heeft op 18 september 2015 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Thatsme