Klacht: dinroy

op 08 juni 2012 over Dinroy in de categorie Dierenwinkels

Beste lezers

Ik ben bekend met de krabpalen van dinroy en ben tevrede over de paal en de kwaliteit.

Wij hebben er vroeger (toen ik nog thuis woonde) al een gehad. zijn we uiteindelijk naar een krabpaal overgestapt die minder op valt in huis. onze britten vonden het geweldig maar onze sphynxen vonden dit helemaal niks. uitendelijk de dinroy toch in huis terug gezet voor de sphynxen en de andere krabpaal voor de britten laten staan. een compromie.

nu heb ik zelf inmidels ook 2 sphynxen (en een huistuin en keuken katje) en ben ik opzoek gegaan naar het dinroy systeem. want ik weet dat die hangmandjes van dinroy stevig genoeg zijn voor mijn grote kater van 7,5 kilo en zijn beste vriendje van 4 kilo te kunnen dragen. het zoeken is me gelukt vond de website al snel. na even rond gekeken te hebben besloten dat ik toch echt voor een dinroy wil gaan ondankt de prijs.

ik probeer nu al sinds 05-05-2012 cantact te krijgen met de firma dinroy. ik bel elke dag minstens 2 x op verschillende tijden geen gehoor. een van de op de website vermelde telefoonummers bestaat niet eens en op het andere nummer totaal geen gehoor of een antwoord aparaat. ik heb verschillende mails gestuurt en ook daar geen reactie op.

na rond gekeken te hebben op klachten website’s heb ik gelezen dat meerdere mensen een soort gelijk probleem hebben met deze firma maar dan al een krabpaal besteld hebben en die niet ontvangen. en de firma dan ineens niet meer te bereiken is. ik denk dat de firma blijkbaar alleen reageerd op bestellingen en niet op mails met vragen wat wel en niet kan. en telefoonisch heel slecht te breiken zijn.

ik twijfel zeer aan deze firma en aan de omstandigheiden. vroeg waren ze beter bereikbaar en wat er besteld werd werd binnen elke werkdagen gelevert.

ik wil voor mijn katten een krabpaal die ik zelf kan indelen en dat de onderdelen te vervangen zijn als deze zijn versleten.

met vriendelijke groet kattenliefhebber

dat de firma rejageerd. en deze onstandigheden verklaard.

Alle klachten die gemeld zijn door kattenliefhebber