Klacht: dikte verschil in de tegels

op 05 oktober 2016 over Sierbestrating Jonk bv in de categorie Bouwbedrijven

in de door jonk bv uit vijfhuizen geleverde siertegels zit tussen sommige tegels een centimeerter dikte verschil waardoor het leggen van de stenen aanzienlijk meer tijd in beslag nam dan normaal het geval zou zijn. de klacht is bij jonk bv direct gemeld toen we de tegels wilde leggen en het verschil zagen. jonk stelde voor het aan de fabrikant te melden maar dan zouden we meer dan een week op antwoord moeten wachten maar mijn man had er speciaal vakantie dagen voor op genomen om de tegels de leggen en het zand bed al klaar gemaakt, we konden dus echt niet gaan wachten en hebben de tegels toch gelegd. Dat koste heel veel tijd en ergenis omdat iedere tegel apart opgevuld moest worden omdat iedere tegel een andere dikte had. ik heb dat ook verteld toen ik jonk bv in eerste instantie met de klacht belde.ik heb toen gezegd dat we later niet nogmaal vrij konden nemen om dan de tegels te leggen en dat ik dan een schadevergoeding wilde en ze zouden het werder met de fabrikant bespreken en ik heb ook nog foto’s doorgemaild aan Jonk bv als verduidelijking. Ik kreeg als antwoord dat we de klacht meteen bij levering van de stenen hadden moeten melden en ze er nu niets meer aan willen doen, maar het lijkt mij niet normaal om tegels na te meten bij levering, je mag er vanuit gaan dat ze allemaal dezelfde dikte hebben.

100 euro retoer gestort op onze rekening

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sierbestrating Jonk bv

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sierbestrating Jonk bv nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robert en marina