Klacht: Digitenne TV

op 19 oktober 2011 over Digitenne in de categorie Digitale TV

2e Pakket Digitenne TV besteld. Wordt dit pakket gewoon afgeleverd op mijn oude woonadres waar ik al ± 1,5 jaar niet meer woon. Tijdens de bestelling alles doorgenomen, nogmaals mijn huidige adres doorgegeven. Nee, het zou allemaal goedkomen. Mooi niet dus. Gisteren nogmaals gebeld, omdat ik en nog geen bevestigingsbrief heb ontvangen en omdat ik het pakket nog niet had ontvangen. Nee zegt de meneer aan de telefoon, de bevestigingsbrief zit bij het pakket en het pakket is onderweg. Krijg ik even later telefoon van mijn voormalige buurman, blijkt daar het pakket te zijn afgeleverd en mooi geen bevestigingsbrief. Ik vind dit hele gebeuren te schandalig voor woorden. Ik vraag me dan ook af welke slimmerikken daar werken.

Aangezien ik telefoonkosten heb moeten maken, zelf mijn pakket heb moeten ophalen van mijn oude woonadres omdat het werk niet goed gedaan wordt bij KPN en omdat ik nog steeds geen bevestigingsbrief heb ontvangen (waar wel persoonlijke gegevens op staan) eis ik hierbij dat KPN mij tegemoet komt met het niet in rekening brengen van de bezorgkosten ad. € 10,-.

Alle klachten die gemeld zijn door B1973