Klacht: Digitenne betalen voor andere gebruikers‏

op 20 oktober 2011 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Jarenlang is er bij ons een dubbel bedrag van digitenne afgeschreven. Het was al vanaf het begin van ons contract, dus het is ons niet opgevallen. Tot we begin van het jaar opeens maar een enkele afschrijving meer hadden. Achteraf had ons dit natuurlijk al eerder op kunnen vallen, maar goed, dat is achteraf..

Toen ben ik natuurlijk alles eens goed gaan uitzoeken en bleek dat we meerdere afschrijvingen hadden, waarvan we geen factuur hadden. Ik heb daar natuurlijk achteraan gebeld en toen bleek dat we bedragen betaalden van 2 andere gebruikers. De vrouw van de klantenservice heeft tijdens het gesprek contact opgenomen met de debiteurenadministratie, maar ze konden niks achterhalen. Wel dat het dus andere gebruikers waren, maar ons bankrekeningnummer stond er niet bij. Erg vreemd! Verzoek van hun kant was dat ik de eerste en meeste recente bankafschrift wilden inscannen en de rest op een rijtje zetten, meer was niet nodig. Dat heb ik gedaan en vervolgens naar ze gemaild.

Vervolgens krijg ik een behoorlijk onprofessionele reactie (één opmerking met zelfs 16 uitroeptekens erachter (en dat van een senior medewerker)), waarbij mij o.a. wordt verzocht even alle afschriften in te scannen, anders konden ze geen uitbetaling regelen.
Dus nu willen zij dat ik werk moet uitvoeren, omdat zij hun werk niet op orde hebben? En dat terwijl ze me aan de telefoon toch duidelijk hebben gezegd dat dat niet nodig was. Lekker op één lijn liggen ze daar in dat bedrijf!

Ik heb dus direct weer een mail terug gestuurd, dat die medewerker eerst maar contact op moet nemen met die vrouw van het telefoongesprek. Ik ben niet van plan een avond achter de computer gaan zitten, om alles nogmaal uit te zoeken wat ik afgelopen weekend allemaal al een keer gedaan heb, om zo hun rommel te ruimen. Maar helaas, en misschien al verwacht, geen reactie meer gehad…

Dat lijkt me vrij logisch, een vergoeding van alle teveel betaalde bedragen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ink