Klacht: Digitaliseren telefoon lijn

op 20 februari 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij werden door Belcentrale gebeld dat onze telefoonlijn gedigitaliseerd moest worden.Toen de monteur langs kwam zag hij dat er ook een alarm en faxapparaat via de telefoonlijn loopt. Afgesproken dat we voorlopig via oude situatie bellen en dat er pas geporteerd wordt nadat het alarm gedigitaliseerd is. In de veronderstelling een orderformulier voor de monteur te hebben ondertekend wordt er een handtekening gezet. Later blijkt dat het orderformulier een abonnement van 2 jaar is. Diverse keren met Belcentrale gebeld en gemaild dat we van het abonnement af willen. Dit is echter alleen mogelijk na een forse afkoopsom. Belcentrale volhardt in het feit dat de lijnen gedigitaliseerd moeten worden.

Gewenste Oplossing:

Wij willen af van dit orderformulier wat een abonnement blijkt te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door belcentrale1