Klacht: geen geld teruggekregen

op 22 februari 2010 over Digitala in de categorie Internetshops - Games en accessoires

Omschrijving klacht

In febr. 2009 heb ik bij digitala een balancebord voor de wii besteld. Toen ik in april nog niets had gehoord heb ik een mail gestuurd waarna ik te horen kreeg dat deze niet meer geleverd kon worden. Er is toen afgesproken dat ik het geld terug zou krijgen. Keer op keer heb ik gemaild en gevraagd om mijn geld. Het ging hierbij om een bedrag van €89.95. In het begin kreeg ik nog antwoord dat het zo snel mogelijk klaargemaakt zou worden. Bijna wekelijks heb ik gemaild maar kreeg geen antwoord en geen geld terug tot ik maanden later zag dat digitala failliet was. Ik heb in september 2009 naar aftersales.digitala gemaild en heb alles weer uitgelegd. Ik kreeg hierop te horen dat er veel uitgezocht moest worden en dat ik mijn geld gewoon terug zou krijgen. Ik heb vorige week nog een mail erheen gestuurd maar krijg niet eens antwoordt. Ik weet nu dus niet wat ik nog doen moet.

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon mijn geld graag terug. Het is nu een jaar geleden dat ik het product besteld heb toen digitala nog niet failliet was en ben in april 2009 gaan mailen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ina61