Klacht: App activeren gaat doorlopend fout

op 12 januari 2019 over DigiD in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn iphone de app geinstalleerd, pincode ingevoerd, krijg ik de melding dat ik een brief krijg met een activerinscode. Het werkt allemaal. Daarna de app geinstalleerd op de ipad. Het hele verhaal opnieuw. Daar zit ik niet op te wachten en deactiveer de app, met de melding dat er dan een onbruikbare brief komt. Ok. Blijkt dat ook de app op de iphone gedeactiveerd is, wat een geklungel. En opnieuw wordt er een brief gestuurd. De logica achter het geheel is ver te zoeken. Wat is deactiveren? Alleen de app op het aparaat, of alle apparaten. Is het eenmalig of permanent? Blijkbaar in elkaar geprutst door mensen zonder inlevingsgevoel voor de denkwereld van normale gebruikers.

Gewenste Oplossing:

Een duidelijk systeem in elkar zetten en duidelijk aangeven wat waarvoor dient.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door havazo