Klacht: voer niet geleverd en ongewenst afspraak voor consult

op 14 juli 2018 over Dierenartsenpraktijk Ter Aar-Nieuwkoop in de categorie Dierenwinkels

consult gepland voor anaalklieren ledigen. Ook voer besteld ivm dieet voor mijn hondje. Zouden het voer ook leveren. GEen voer ontvangen. De andere dag zou het voer er zijn. Bij navraag in de ochtend per mail.. bleek dat men niet goed had besteld, maar ze hadden mij niet geinformeerd. 2 keer voor niets benzinekosten gereden ( leef van een invaliditeitsuitkering). Toen werd mij ook nog eens een brok aangeboden voor de helft van de prijs.. maar dat was geen dieet voer,kennelijk moest men hiervan af aldaar. Dit werd mij per mail aangeboden ( mails bewaard). Dan kon mijn hondje ineens zomaar overschakelen ! Wat een absurditeit. Iedere weldenkende dierenarts en paraveterinair, weeet uit ervaring dat je niet zomaar over kan schakelen op ander voer ! en zeker niet ga ik dit doen vanwege een fout van de assistente Jackie. Echt te gek voor woorden. Mijn hondje heeft niet voor niets een dieetvoer. ZE moesten kennelijk van het voer af. En later die dag werd ik ineens gebeld door een heel andere kliniek. Men wilde mij namelijk niet inschrijven bij Nieuwkoop Ter AAR en werd ik zomaar uit het niets gebeld dat ik zogenaamd een afspraak zou hebben bij de Bosrand van de dierenkliniek Rijnoever. Dit zou via Kiki zijn gepland. Ik was echt razend gewoon . Wat een brutale lui. Ook zou er een zak voer staan.. Ik ben echt razend dat men op deze wijze met mensen omgaat. Ze proberen fouten te herstellen…. en gaan tot het einde. Ik eis mijn benzine terug

Ik eis een compensatie voor mijn benzinekosten dit is 9 euro

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dierenartsenpraktijk Ter Aar-Nieuwkoop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gioia