Klacht: Diensten werkt niet, toch betalen?

op 25 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de tijd dat ik ging verhuizen wilde ik Tele2 meenemen (ik was hier immers altijd tevreden mee). Na mijn verhuizing zou de verbinding op de 14e werken. Maar helaas. Dat deed hij niet. Ik besloot de klantenservice te bellen. Welke me in de eerste instantie wel wilde helpen. Maar ik moest wel tot 18.00 uur wachten en dan zou t opgelost zijn. (niet dus) Dit verhaal heb ik drie keer gehoord met het zelfde resultaat. Doordat ik internet echt nodig heb besloot ik dat ik een andere provider moest gaan zoeken, verdere derving kon ik niet toestaan. UPC wist mij met 10 minuten aan e sluiten.

Tele2 belde me met de vraag of ik t contract wilde laten doorlopen of een afkoopsom wilde. Uiteraard heb ik hen medegedeeld dat ik geen van beide wilde. Maar… De medewerkster wilde het toch doorzetten. Of ik moest meewerken aan een oplossing van hun probleem. Uiteraard wilde ik wel helpen. Maar klant blijven vond in toch niet meer nodig. Dan hoefde het helpen ook niet en ging ze me een rekening sturen…..

Gewenste Oplossing:

Gewoon blij zijn dat een burger je wilt helpen je probleem op de lossen en je verliezen accepteren. Soms... werkt dit in je voordeel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 25 oktober 2011 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij betreuren het dat na de verhuizing problemen ontstaan zijn met de diensten. Na de storingsmelding van 18 oktober is een monteur aangestuurd, helaas kon het probleem nog niet direct verholpen worden. Volgens onze gegevens wilde de klant na het aansturen van een monteur niet meer meewerken aan een verder onderzoek, hierdoor hebben we niet de mogelijkheid gehad om een passende oplossing te bieden. De klant dient ons een redelijke termijn te geven voor het oplossen van een storing. Indien de klant binnen de contractsperiode overstapt naar een andere provider worden er kosten voor de resterende contractsperiode in rekening gebracht. Voor verdere vragen hierover kan de klant contact opnemen met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Heeft op 31 oktober 2011 om 07:41 geantwoord

Zeker geen goede oplossing, Tele2 geeft aan dat ik niet mee wilde werken, dit is in het geheel onjuist. Ik wilde dit wel maar of dit nu wel.., of niet goed zou worden opgelost ik zou niet meer terug gaan omdat Tele2 ruim een maand nodig heeft om haar zaakjes op orde te krijgen en t dan nog niet voor elkaar kreeg. Om die redenen ben ik verplichtingen aangegaan met een andere provider (die t ff in 10 min deed). De reden dat ik wel mee wilde werken is omdat zij hun dienstverlening beter konden afstemmen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanheerde