Klacht: Diefstal van post door Postnl medewerkers

op 13 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post wordt gestolen door Postnl medewerkers op het sorteercentrum door er een andere barcode op te plakken zodat het pakje op een door hun gewenst adres wordt afgeleverd en het systeem keurig aangeeft Pakje succesvol afgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Postnl mijn pakje terug haalt bij Ganeshi in Almere op Hollywoodlaan 37 of anders wil ik schadeloos gesteld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 maart 2020 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U heeft hier al vaker contact over opgenomen en u heeft ook al meerdere keren hetzelfde antwoord terug gekregen. Wij kunnen u geen schadevergoeding bieden, dit zal altijd lopen via de afzender van het pakket. Ik raad u daarom aan met hen contact te zoeken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 13 maart 2020 om 13:05 geantwoord

Posnl zijn leugenaars, willen terwijl het duidelijk is dat het pakje bij hun sorteercentrum andere gegevens kreeg de schuld verleggen naar de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door Klepzeiker13