Klacht: Diefstal van post door Postnl medewerkers

op 13 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Post wordt gestolen door Postnl medewerkers op het sorteercentrum door er een andere barcode op te plakken zodat het pakje op een door hun gewenst adres wordt afgeleverd en het systeem keurig aangeeft Pakje succesvol afgeleverd.

Ik wil dat Postnl mijn pakje terug haalt bij Ganeshi in Almere op Hollywoodlaan 37 of anders wil ik schadeloos gesteld worden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 maart 2020 om 12:46 geantwoord

Geachte heermevrouw,

U heeft hier al vaker contact over opgenomen en u heeft ook al meerdere keren hetzelfde antwoord terug gekregen. Wij kunnen u geen schadevergoeding bieden, dit zal altijd lopen via de afzender van het pakket. Ik raad u daarom aan met hen contact te zoeken.

PostNL Klantenservice

Heeft op 13 maart 2020 om 13:05 geantwoord

Posnl zijn leugenaars, willen terwijl het duidelijk is dat het pakje bij hun sorteercentrum andere gegevens kreeg de schuld verleggen naar de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door Klepzeiker13