Klacht: Diefstal van pakjes door postnl medewerkers

op 06 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakje is gestolen door Postnl medewerkers op het sorteercentrum door er een andere barcode op te plakken zodat het pakje op een door hun gewenst adres wordt afgeleverd en het systeem keurig aangeeft Pakje succesvol afgeleverd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Postnl mijn pakje terug haalt bij Ganeshi in Almere op Hollywoodlaan 37 of anders wil ik schadeloos gesteld worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 maart 2020 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij hebben uw melding al meermaals beantwoord en gezegd dat wij hier niets in kunnen betekenen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Heeft op 07 maart 2020 om 15:36 geantwoord

Postnl bied geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Klepzeiker13