Klacht: Diefstal van de postbezorger

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedenmiddag.. ik heb een truitje overgenomen van marktplaats met track en trace nu staat erbij dat het bezorgt is. Dat is niet het geval er is geen pakket bezorgt maar wel afgemeld .. nu heb ik gebeld en geen rechten op het gebied over mijn pakket en moet de gene die mijn pakketje netjes heeft betaald en verzonden postnl bellen en een melding maken .. dat is gebeurt en nu kan ik fluiten naar mijn geld en pakketje .. dit pakketje zou door een oproepkracht die dag bezorgt zijn … maar hoe kan je het pakketje afmelden en niet leveren . Dan komt het neer op diefstal..

Als mijn pakketje bezorgt word en de gene die het zou bezorgt hebben ontslagen word wegens diefstal.. en dat ik zelf ook aanspraak kan maken en niet alleen die gene die het verzonden heeft. Of via postnl mijn volledige bedrag terugbetaald die ik heb overgemaakt hiervoor .

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 juli 2017 om 15:11 geantwoord

Geachte mevrouw Bakels,

Dank u wel voor uw bericht. Wat ik hieruit opmaak is dat u een pakket verwachtte. Deze staat gemarkeerd als afgeleverd, maar heeft u niet ontvangen. Vervolgens is u verteld de afzender contact met ons te laten opnemen. Ik kan mij voorstellen dat u dit apart vindt en dat u teleurgesteld bent uw pakketje niet te hebben ontvangen. Allereerst mijn excuses hiervoor!

Graag leg ik u uit waarom wij geen verdere stappen kunnen ondernemen. De afzender heeft namelijk betaald voor verzending van een standaard pakket, zonder aanvullende diensten. Dit betekent dat de afzender onze opdrachtgever voor verzending is en daarom alleen navraag kan doen. De afzender heeft dit in uw geval ook gedaan, maar tot mijn spijt zie ik dat dit geen resultaat heeft opgeleverd. Omdat er niet getekend hoefde te worden voor uw pakket kunnen wij niet vaststellen of uw pakket geleverd is, of niet. Wij moeten daarom afgaan op de Track&Trace informatie. Daarnaast is uw pakket niet verzekerd. Dit is waarom wij u geen restitutie kunnen bieden/

Ik begrijp dat we u niet echt hebben kunnen helpen, maar ik hoop wel u voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Myrea