Klacht: Diefstal met goedkeuring van PostNL

Terlouw1980 op 01 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nou, ga maar weer even zitten.
Wij hebben inmiddels al 15 klachten ingediend bij PostNL zelf maar het loopt de spuigaten uit. Van handtekeningfraude, onjuiste bezorging tot nu het stelen van onze pakketjes.

Dit laatste is onderdeel van de klacht.

Vol verwachting zaten wij wederom te wachten op een pakketje dat via PostNL is verzonden. Ineens ontvingen wij via de app een melding dat het pakketje is afgeleverd. Vreemd… dus direct naar de deur gelopen om te kijken of het weer eens asociaal door de brievenbus was gepropt. Maar nee. Buiten geen PostNL busje of bezorger te vinden.

Gelijk in de telefoon geklommen natuurlijk, en vol begrip werd er een case aangemaakt, althans dat zei de mevrouw.

Volgende dag gebeld om te vragen naar de status van deze case, maar er was niets te vinden in het systeem. Beetje apart.

Opnieuw een case laten aanmaken en wij zouden dezelfde dag gebeld worden. Helaas gebeurde dat niet, dus klommen wij 10 minuten voor sluitingstijd wederom in de telefoon. Deze mevrouw (Mevr. S. Prsotan) gaf aan dat we dan pech hadden en dat we het pakketje opnieuw moesten bestellen. Pardon??

Terugkoppeling is niet mogelijk, pakket is gestolen en wordt niet vergoed, en zelfs de naam van de bezorger wordt ons niet gegeven.

Wij hebben inmiddels een afspraak op het politiebureau voor eerdere fraude en de diefstal van nu.

PostNL weigert elke medewerking, en na in totaal 3 uur en 17 minuten hun dure 0900 nummer gebeld te hebben zonder serieus genomen te worden ben ik het wel een beetje beu.

Dat ons pakket bezorgd wordt en dat er iemand een excuus maakt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 november 2017 om 12:14 geantwoord

Geachte heer Terlouw,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht en dat deze afgeleverd zou zijn. Dit is echter niet het geval.

Ik heb voor u gekeken naar de melding en ik zie dat de melding de de 21ste is aangemaakt. Ik zie ook dat de zending op 23ste bij u in de brievenbus is bezorgd.
We vragen klanten altijd om het even af te wachten. Vaak is er een scanfoutje gemaakt die later automatisch wordt opgelost.

Terlouw1980

Heeft op 01 november 2017 om 16:43 geantwoord

Lezen jullie wel?

Alle klachten die gemeld zijn door