Klacht: diefstal bij postnl

op 15 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

diefstal van mijn ringen en vind ik het ook onverklaarbaar, hoe zoiets kan gebeuren bij een aangetekende zending. EN het moet iemand van POSTNL zijn, die dus deze DIEFSTAL heeft gepleegd.

Zo erg graag mijn ringen terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 juli 2017 om 18:47 geantwoord

Geachte mevrouw Tushuizen,

Uit uw bericht begrijp ik dat u 3 ringen heeft verstuurd in een aangetekende brief maar deze is leeg retour gekomen. Dit is zeker niet fijn en absoluut niet de bedoeling.

Echter meer dan een onderzoek kan ik niet voor u aanmaken. Ik heb gekeken naar het onderzoek en ik zie dat de ringen tot €50 worden vergoed. Dit kan maar tot €50 worden vergoed omdat het een aangetekende brief is en deze voor niet meer verzekerd zijn.

Heeft op 15 juli 2017 om 23:08 geantwoord

Waardeloze oplossing. Mede omdat verklaard werd dat aangetekende post met zorg verzorgd zou worden en er bijna nooit iets mis zou gaan, Omdat bij deze zending al zoveel is misgegaan zoals het voortijdig sluiten van het dossier voordat de brief retour was, en ik nergens van op de hoogte was omdat een van uw medewerkers een verkeerd e-mail adres heeft genoteerd...ik zovaak gebeld heb om de mijn brief terug te sturen .. maar omdat de brief zogenaamd 2 weken daar moest blijven liggen...ben ik ervan overtuigd dat de ringen door een medewerker gestolen zijn,
Ik eis dus dat er een onderzoek wordt gestart .. want er zijn dieven verduisteraars onder uw personeel....schandalig.... dat kan een mag niet zo afgedaan worden...

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Tushuizen