Klacht: Diefstal

op 19 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag ontving ik een brief van onderzoeksbureau GFK met hierin 4 vvv-bonnen van elk 25 euro. Deze bonnen bleken helaas te zijn verdwenen! De postbezorger heb ik hierop aangesproken. De diefstal is zeer waarschijnlijk gepleegd op het depot!

E.H. Kolfoort
De Koperwiek 24
7609GR ALMELO
T. 0546-452756

Teruggave van de 4 vvv-bonnen voor een bedrag van 100.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 11:03 geantwoord

Geachte heer Kolfoort,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het zeer kwalijk dat deze bonnen niet meer in de envelop zaten toen u deze heeft ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

Wij adviseren ook om geen geld of waardevolle artikelen in een papieren envelop te versturen. Briefpost is niet verzekerd bij schade of verlies. Ik heb om deze reden ook niet de mogelijkheid om u hiervoor compensatie aan te bieden.
Hier heb ik uiteraard wel een klacht over opgemaakt. U zult hier verder geen
reactie meer over ontvangen, maar deze melding zal worden gebruikt om de bezorging op uw adres en postcode gebied extra in de gaten te houden. Voor een verdere oplossing adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die heeft eventueel nog de mogelijkheid om een navraagformulier bij ons op te vragen om te kijken of de inhoud bij ons terug is gevonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy Kolfoort