Klacht: Diefstal

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb maandag 2 okt 4 dekbedovertrekken verstuurd. De doos was dicht!
Dinsdag 3 okt is de doos bij diegene aangekomen en de doos was open waar 2 dekbedovertrekken uit waren. Hij was zo open dat er twee handen in konden. Het adres waar het open pakketje is aangekomen is postcode 2544 KR huisnr 110.
Ik zou graag de dekbedovertrekken terug vinden.
Is te achter halen wie de bezorger was bij deze mensen?
Mocht de bezorger het niet gedaan hebben, zo lever je als bezorger toch geen pakketje af?
Graag hoor ik terug.

Jolanda van Opstal
Windvang 9
5126 VR Gilze

Achter halen wie de bezorger was/diefstal en mijn pakket terug vinden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:26 geantwoord

Geachte mevrouw Van Opstal,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw zending niet compleet is aangekomen. Ik snap dat dit voor zowel u als de ontvanger erg vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie dat u telefonisch reeds een klacht heeft kunnen indienen. Omdat het pakket onverzekerd is verstuurd is onderzoek naar de vermiste inhoud helaas niet mogelijk. Er is wel een klacht voor u ingediend, dus dit incident zal op het sorteercentrum en met de bezorger besproken worden. Hier krijgt u verder geen bericht over van ons.

Ik wil aanraden om contact op te nemen met de ontvanger om een passende oplossing te vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Diefstal achterhalen