Klacht: Diefstal

op 25 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn laatste levering van m\’n bestelling bestond uit 3 pakkette waarvan twee vast aan elkaar gebandeleerd zaten. Zaten.

Een medewerker heeft zich \’ontfermd\’ over mijn pakket mijn eigendom, en het mooie nog werd mij verteld door de klanten service van Post NL;
\”Uw pakket was niet verzekerd dus word niet vergoed.\”

Mijn punt; ik vraag niet om een vergoeding, ik wil mijn pakket, maar deze is gestolen voor het überhaupt bezorgd was. Wie er jat bij mij op \’t werk word op staande voet ontslagen, wie jat bij Post NL word niet eens opgemerkt. \”U bent als klant bestolen van uw pakket en wij delen u mede.. dat uw pakket niet was verzekerd!

Onverzekerde pakketten liggen voor hun medewerkers voor het oprapen.

Bij deze mijn interesse voor een functie binnen Post NL, voorkeur: pakjes afdeling

De sint

Mijn pakket terug krijg.

Ik eis: afkeur van diefstal binnen in Post NL

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:27 geantwoord

Geachte heer Sonneveld,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket niet aangekomen is. Volgens onze gegevens is dit pakket op 19 augustus op uw adres bezorgd, maar ik begrijp dat dit dus niet het geval is. Mijn excuses hiervoor.

Omdat de afzender heeft gekozen voor een onverzekerde verzendwijze, is er vanuit PostNL inderdaad geen mogelijkheid op schadevergoeding. Ik wil u aanraden om contact op te nemen met de afzender, en met diegene een oplossing te zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Bestolen klant