Klacht: Diefstal

op 26 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een iphone oplaadsnoer gekocht via Marktplaats.
Het is verstuurd los in een envelop en goed dichtgeplakt, daar heb ik navraag bij gedaan bij de verzender.
Ik krijg de envelop in een plastic zakje verzegeld in mijn brievenbus.
Ik maak het geheel open en er zit een briefje bij van postnl met de tekst ” Het spijt onsu te moeten melden dat uw postzending incompleet en/of beschadigd is”
Volgens mijn inzie s is de envelop losgemaakt en het snoertje is eruit gehaald!! Dat is diefstal!! Wat kun je daar tegen doen, helemaal niets!

Gewenste Oplossing:

Als ik de kosten vergoed krijg via postnl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Lucas, Uit uw bericht begrijp ik dat u een lege zending heeft ontvangen, waar eigenlijk een iPhone snoer in had moeten zitten. Ik kan me voorstellen dat dit een erg vervelende situatie voor u is. Helaas kan ik u geen vergoeding aanbieden omdat er sprake is van een onverzekerde zending en er om deze reden niet onderzocht kan worden waar het precies fout is gegaan. Wat ik nog wel voor u kan doen is een melding doorzetten naar de desbetreffende afdeling die hier over gaat, zodat zij de interne werkprocessen kunnen verbeteren. Mocht u hier ook behoefte aan hebben, dan heb ik de gegevens van de afzender nog nodig om deze melding goed door te kunnen zetten. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Lucas, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Richardalmelo36

9 maanden geleden - Goedemorgen, Ik heb het gekocht van een particulier gekocht in Hengelo. het adres van deze persoon heb ik nooit ontvangen, wat niatuurlijk voor mij ook niet van belang is. Heb hem er wel over aangesproken dat er niets in de envelop zat, hij weet zeker dat hij het goed heeft verzonden. gr. Richard

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 juni 2016 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lucas,

Hartelijk bedankt voor uw uitleg en aanvullende informatie. Ik heb hiervan een interne melding gemaakt om de bezorging op uw adres en uw postcode gebied extra in de gaten te houden. Mijn excuses voor alle overlast.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Richardalmelo36